Formuláře pro vrácení a reklamaci
Vrácení nebo reklamace produktů v našem e-shopu decotery jsou součástí naší snahy o zajištění Vaší maximální spokojenosti. Přestože dbáme na výběr kvalitních materiálů a pečlivé zpracování každého produktu, chápeme, že ne vždy může vše perfektně sednout. Proto Vám rádi vyjdeme vstříc, pokud se rozhodnete zboží vrátit nebo vyměnit, třeba za jinou velikost. V takovém případě vás prosíme o postup podle jednoduchých pokynů, které jsme pro Vás připravili níže.
Vrácení a výměna zboží v zákonné lhůtě 14 dnů
FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - STÁHNOUT ZDE
Podmínky pro vrácení zboží
Vyplňte formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete vrátit zboží v zákonné lhůtě 14 dnů od dodání zboží (89/2012 Sb. občanský zákoník). Podmínkou je zboží nepoškozené, neprané, neopotřebené, neznečištěné, s původními etiketami a nejlépe (ne povinně) v původním obalu. V případě známek poškození vráceného zboží, Vám můžeme ponížit vrácenou částku o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
DŮLEŽITÉ: Prosíme, berte na vědomí, že zboží upravené na míru není možné vyměnit ani vrátit. Více se dozvíte v našich Všeobecných obchodních podmínkách.
Postup pro vrácení zboží
- Stáhněte a vytiskněte si FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, důkladně si přečtěte veškeré podmínky pro vrácení zboží na formuláři a v našich Všeobecných obchodních podmínkách
- Vyplňte, podepište a naskenujte formulář a zašlete jej na e-mail: info@decotery.cz (v případě vady produktu zašlete společně s fotografií produktu prokazující vadu). V předmětu e-mailu použijte VÝMĚNA ZBOŽÍ - č. objednávky (variabilní symbol na faktuře)
- Vytištěný formulář vložte do zásilky s vráceným zbožím
- Zásilku důkladně zabalte, aby při převozu zboží nedošlo k poškození a odešlete zásilku přes Zásilkovnu
Odeslání zásilky přes Zásilkovnu
- Odneste zásilku na nejbližší podací místo Zásilkovny
- Nahlaste, že chcete odeslat zásilku a sdělte obsluze unikátní kód pro zpětné odeslání
- Obsluha podacího místa nalepí štítek na zásilku a Vám předá potvrzení, které si uschovejte pro jakýkoliv případ
Kam vracíme peníze v případě vrácení zboží
Peníze za vrácené zboží Vám budou vráceny stejným způsobem, jakým byla provedena objednávka, a to do 14 dnů od obdržení zboží na náš sklad. Za vrácení zboží účtujeme fixní částku 50 Kč, která je zvýhodněna oproti běžné ceně za dodání zboží. Náklady spojené s vrácením zboží Vám odečteme z částky, kterou Vám budeme vracet.
Výměna zboží v zákonné lhůtě 14 dnů
Jelikož se jedná o administrativně náročnější proces, tak v tuto chvíli výměna zboží není možná. Jednodušší způsob je, že zboží vrátíte stejným způsobem, jako je popsáno výše. Proces vrácení peněz je totožný, jako u vrácení zboží. Poté už stačí vytvořit novou objednávku s jinými produkty.
Kam zasíláme vyměněné produkty
V případě, že si chcete vyměnit produkty za jiné, zásilky odesíláme na adresu, kterou jste při objednávání původního zboží vyplnili. V případě, že chcete zásilku odeslat na jinou adresu či přes jiného dopravce, prosíme, abyste nám tuto informaci sdělili v e-mailu, který nám budete zasílat.
Reklamace zboží v zákonné lhůtě 24 měsíců od jeho převzetí
REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ - STÁHNOUT ZDE
Podmínky pro reklamaci zboží
Zboží, které má vady je možné reklamovat v zákonné lhůtě 24 měsíců od jeho převzetí (č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele). Odpovědnost za vady se však nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození, ani na nesprávné používání zboží.
Podmínkou pro reklamaci je zboží odeslat v obalu s přiloženým daňovým dokladem (fakturou) nebo objednávkou. V případě známek poškození reklamovaného zboží, může prodejce zákazníkovi ponížit vrácenou částku o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu či zamítnout uznání reklamace. Více se dozvíte v našich Všeobecných obchodních podmínkách.
Postup pro reklamaci zboží
- Stáhněte a vytiskněte si REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ, důkladně si přečtěte veškeré podmínky pro reklamaci zboží na formuláři a v našich Všeobecných obchodních podmínkách
- Vyplňte, podepište a naskenujte formulář a zašlete jej na e-mail: info@decotery.cz (v případě vady produktu zašlete společně s fotografií produktu prokazující vadu). V předmětu e-mailu použijte REKLAMACE ZBOŽÍ - č. objednávky (variabilní symbol na faktuře)
- Vytištěný formulář vložte do zásilky s reklamovaným zbožím
- Zásilku důkladně zabalte, aby při převozu zboží nedošlo k poškození a odešlete zásilku přes Zásilkovnu
Odeslání zásilky přes Zásilkovnu
- Odneste zásilku na nejbližší podací místo Zásilkovny
- Nahlaste, že chcete odeslat zásilku a sdělte obsluze unikátní kód pro zpětné odeslání
- Obsluha podacího místa nalepí štítek na zásilku a Vám předá potvrzení, které si uschovejte pro jakýkoliv případ
Kam vracíme peníze v případě reklamace zboží
Peníze za vrácené zboží Vám budou vráceny na číslo bankovního účtu, které uvedete v REKLAMAČNÍM FORMULÁŘI, a to do 14 dnů od obdržení zboží na náš sklad.