Formuláře pro vrácení a reklamaci

Vrácení nebo reklamace produktů v našem e-shopu decotery jsou součástí naší snahy o zajištění Vaší maximální spokojenosti. Přestože dbáme na výběr kvalitních materiálů a pečlivé zpracování každého produktu, chápeme, že ne vždy může vše perfektně sednout. Proto Vám rádi vyjdeme vstříc, pokud se rozhodnete zboží vrátit nebo vyměnit, třeba za jinou velikost. V takovém případě vás prosíme o postup podle jednoduchých pokynů, které jsme pro Vás připravili níže.

 

Vrácení a výměna zboží v zákonné lhůtě 14 dnů



FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - STÁHNOUT ZDE

 

Podmínky pro vrácení zboží

Vyplňte formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete vrátit zboží v zákonné lhůtě 14 dnů od dodání zboží (89/2012 Sb. občanský zákoník). Podmínkou je zboží nepoškozené, neprané, neopotřebené, neznečištěné, s původními etiketami a nejlépe (ne povinně) v původním obalu. V případě známek poškození vráceného zboží, Vám můžeme ponížit vrácenou částku o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.

 

DŮLEŽITÉ: Prosíme, berte na vědomí, že zboží upravené na míru není možné vyměnit ani vrátit. Více se dozvíte v našich Všeobecných obchodních podmínkách.

 

Postup pro vrácení zboží

  1. Stáhněte a vytiskněte si FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, důkladně si přečtěte veškeré podmínky pro vrácení zboží na formuláři a v našich Všeobecných obchodních podmínkách
  2. Vyplňte, podepište a naskenujte formulář a zašlete jej na e-mail: info@decotery.cz (v případě vady produktu zašlete společně s fotografií produktu prokazující vadu). V předmětu e-mailu použijte VÝMĚNA ZBOŽÍ - č. objednávky (variabilní symbol na faktuře)
  3. Vytištěný formulář vložte do zásilky s vráceným zbožím 
  4. Zásilku důkladně zabalte, aby při převozu zboží nedošlo k poškození a odešlete zásilku přes Zásilkovnu

 

Odeslání zásilky přes Zásilkovnu

  1. Odneste zásilku na nejbližší podací místo Zásilkovny
  2. Nahlaste, že chcete odeslat zásilku a sdělte obsluze unikátní kód pro zpětné odeslání
  3. Obsluha podacího místa nalepí štítek na zásilku a Vám předá potvrzení, které si uschovejte pro jakýkoliv případ

 

Kam vracíme peníze v případě vrácení zboží

Peníze za vrácené zboží Vám budou vráceny stejným způsobem, jakým byla provedena objednávka, a to do 14 dnů od obdržení zboží na náš sklad. Za vrácení zboží účtujeme fixní částku 50 Kč, která je zvýhodněna oproti běžné ceně za dodání zboží. Náklady spojené s vrácením zboží Vám odečteme z částky, kterou Vám budeme vracet.

 

Výměna zboží v zákonné lhůtě 14 dnů

Jelikož se jedná o administrativně náročnější proces, tak v tuto chvíli výměna zboží není možná. Jednodušší způsob je, že zboží vrátíte stejným způsobem, jako je popsáno výše. Proces vrácení peněz je totožný, jako u vrácení zboží. Poté už stačí vytvořit novou objednávku s jinými produkty.



Kam zasíláme vyměněné produkty

V případě, že si chcete vyměnit produkty za jiné, zásilky odesíláme na adresu, kterou jste při objednávání původního zboží vyplnili. V případě, že chcete zásilku odeslat na jinou adresu či přes jiného dopravce, prosíme, abyste nám tuto informaci sdělili v e-mailu, který nám budete zasílat.


Reklamace zboží v zákonné lhůtě 24 měsíců od jeho převzetí

 

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ - STÁHNOUT ZDE

 

Podmínky pro reklamaci zboží

Zboží, které má vady je možné reklamovat v zákonné lhůtě 24 měsíců od jeho převzetí (č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele). Odpovědnost za vady se však nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození, ani na nesprávné používání zboží

Podmínkou pro reklamaci je zboží odeslat v obalu s přiloženým daňovým dokladem (fakturou) nebo objednávkou. V případě známek poškození reklamovaného zboží, může prodejce zákazníkovi ponížit vrácenou částku o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu či zamítnout uznání reklamace. Více se dozvíte v našich Všeobecných obchodních podmínkách.

Postup pro reklamaci zboží

  1. Stáhněte a vytiskněte si REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ, důkladně si přečtěte veškeré podmínky pro reklamaci zboží na formuláři a v našich Všeobecných obchodních podmínkách
  2. Vyplňte, podepište a naskenujte formulář a zašlete jej na e-mail: info@decotery.cz (v případě vady produktu zašlete společně s fotografií produktu prokazující vadu). V předmětu e-mailu použijte REKLAMACE ZBOŽÍ - č. objednávky (variabilní symbol na faktuře)
  3. Vytištěný formulář vložte do zásilky s reklamovaným zbožím 
  4. Zásilku důkladně zabalte, aby při převozu zboží nedošlo k poškození a odešlete zásilku přes Zásilkovnu

 

Odeslání zásilky přes Zásilkovnu

  1. Odneste zásilku na nejbližší podací místo Zásilkovny
  2. Nahlaste, že chcete odeslat zásilku a sdělte obsluze unikátní kód pro zpětné odeslání
  3. Obsluha podacího místa nalepí štítek na zásilku a Vám předá potvrzení, které si uschovejte pro jakýkoliv případ

 

Kam vracíme peníze v případě reklamace zboží

Peníze za vrácené zboží Vám budou vráceny na číslo bankovního účtu, které uvedete v REKLAMAČNÍM FORMULÁŘI, a to do 14 dnů od obdržení zboží na náš sklad.